Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Na lang geen update te hebben gedaan hierbij weet een planten gaan wel aardig goed de kleinste jongste plant doet het nog niet super maar komt denk ik wel. De 3x 90L potten staan tijdelijk bij een buurman dus de update komt nog de buurman verzorgt ze ook ik heb hem een zal voeding gegeven dus ben zelf ook benieuwd hoe deze eruit gaan zien zouden wel monsters zijn. Hier al mijn planten in de 30L potten.
Update planten beginnen over de schutting heen te gaan in de lengte. Maak me wel beetje zorgenze staan nog niet eens in de bloei en het is al augustus planten gaan opzich wel lekker me jongste plant ( white rhino ) doet het ook wel lekker.
Maak je je zorgen over de grootte of hun bloei die nog niet op gang is?
In geval van het eerste: toppen.
In geval van het tweede; overwegen om te verduisteren nu en in de toekomst?
Mooie planten!
Over de bloei die er nog niet is in elke plant zie ik wel haartjes een paar maar niet echt een begin waarvan ik kan zeggen daar komen de toppen. Ik wacht tot de 18de en anders verduister ik ze
Heb de planten weer apart gezet ze waren beetje groot geworden. Ze stonden dicht bij elkaar dus sommige zijn een beetje slap geworden kwa takken die hangen een beetje maar dit komt wel weer goed en nu kunnen ze weer ook in de breedte gaan.
Als het gaat regenen (eerst zien dan geloven), is het ook beter zo uit elkaar geplaatst.
Minder kans op schimmel/rot.
Ben benieuwd of onze plantjes het gewicht van een paar drupjes aankunnen. Of dat er takjes af gaan buigen.
Mijn planten waren zelfs omgevallen gelukkig niks gebroken is verduisteren trouwens ook mogelijk op een andere manier dan in donkere ruimte te zetten zoals een zak erover ?
Geen idee hoeveel je er vanaf gaat halen, ik heb geen ervaring met zulke grote planten. Het zal iig veel zijn, wat een grote planten ten opzichte van het pot formaat, prachtig!
Ik had zelf ook niet verwacht dat het zo groot zou worden in die pot de planten in de 90 liter potten zijn kleiner gebleven ookal stond er op de site wel toen ik de zaadjes bestelde dat het reuze planten zouden worden met grote toppen.
Ben ik weer me planten staan nu bijna 7 weken in de bloei en heeft al aardige toppen zijn ook compact. Heb in paar planten wat rotte stukjes gezien en deze weggeknipt want vind het zonde om hem al zo snel te oogsten wil wel het perfect doen. Nu vraag ik me af hoe lang zou ik ze nog moeten laten bloeien ? Ik zat zelf te denken ze over 9 dagen te oogsten.
Comment